  • Data: 2003-11-29 21:39:26
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: Filip K` <F...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej_K. napisał:

    > Fakt, dużo przesiaduję przed komputerem. Nie wiidzę
    > jednak związku pomiędzy "moim siedzeniem", a Twoim
    > odniesieniem się do cytowanych (przez Ciebie!) słów.
    > Twoje "dobre, dobre" odnosiło się do "Pozdr leszek",
    > a ja, ani nikt inny nie musi czytać całych postów Leszka
    > (w tym przypadku) aby zrozumieć o co *właściwie* Ci
    > chodzi.
    > Nie ma potrzeby cytowania całych postów, wystarczy
    > jakaś jego cześć, ale napewno nie *podpis* .

    Masz racje, przyznaje Ci racje, popelnilem maly blad. Nic wielkiego sie
    przeciez nie stalo, a dostalem zjebki, jakby zlamal conajmniej 3 pkt.
    netykiety :(
    Spieszylo mi sie, a ze mialem niezly ubaw, to nie bylem w stanie szukasz
    jakiegos konretnego cytatu, do ktorego bym sie odnosil, wiec uciachnalem
    wsio... ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Filip