  • Data: 2003-12-01 23:39:54
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik wrote:

    > Takiego steku bzdur, plotek, nieścisłości i pierdzielenia, jaki wychodzi w
    > Internecie przy okazji tej akcji policji, to dawno już nie było.

    Taaa :) Psychoza sie robi ze az milo.
    Ludzie dyski formatuja, ogolna panika :)

    Byc moze o to wlasnie chodzilo - robi sie troche najazdow w rozych czesciach
    kraju, byc moze jacyc komendanci znalezli sposob na poprawe statystyk
    wykrywalnosci itp.

    W kazdym razie przeczowam ze zwiekszy sie zapotrzebowanie na Windows-y na
    gwazdke ;)

    > Policja nie wymierza żadnych kar w takich sprawach. Policja może wystawić
    > mandat karny za nadmierną prędkość, ale w przypadku pirackiego softu
    > (ogólnie rzecz biorąc) jedynie zbiera dowody dla toczącego się
    > postępowania.

    No za wykroczenia ogolnie rzeczy ujmujac :)
    Piractwo wykroczeniem nie jest.