  • Data: 2003-11-30 21:30:09
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bqan9v$n6r$1@nemesis.news.tpi.pl>, Jakub P. wrote:

    > Hehehe, ale mnie to nie śmieszy, dzwonią do mnie telefony
    > gości od których wyszli gliniarze, w poniedziałek pojawią się
    > wszystkie szczegóły ( nie wiem czy to była Policja, przebierańcy,
    > czy jakiś urząd) ale do domów trafili, kary nałożyli, i to nie gotówką tylko
    > kredytowe. Więc ile procent że to PRZEBIERAŃCY ?? Jak obstawiasz ??

    Takiego steku bzdur, plotek, nieścisłości i pierdzielenia, jaki wychodzi w
    Internecie przy okazji tej akcji policji, to dawno już nie było.

    Policja nie wymierza żadnych kar w takich sprawach. Policja może wystawić
    mandat karny za nadmierną prędkość, ale w przypadku pirackiego softu
    (ogólnie rzecz biorąc) jedynie zbiera dowody dla toczącego się
    postępowania.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl