  • Data: 2019-02-14 21:31:36
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 18:01:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > To zasadniczo naprawdę nie jest źle jak na polskie warunki i
    > niewygórowane wymagania.

    Ale nie jest tez jakos bardzo swietnie.
    Szczegolnie ze srednia krajowa rosnie.

    Poza tym bedziesz mial 50 lat i gdzie pojdziesz pracowac ?
    Bo z 2100 nie wyzyjesz.

    > A jak ma być?

    Nie wiem. Pisales "na reke", wiec zakladam ze na reke, i emeryturka
    tez bedzie na reke.

    > Pewnie jakieś są - ekwiwalent za mieszkanie itd.

    Te niekoniecznie sie wliczaja w emeryture.

    Mialem na mysli takie płacowe.
    Za bycie komendantem, dzielnicowym, "kierownikiem" warsztatu,
    anty-terrorysta ...

    > Natomiast skoro trend zaczał się w 2005 to nijak nie jest ona zasługą
    > gadania kaczki w 2006.

    Ale czyja - Marcinkiewicza ?

    > Widać nie od gadania spadła.

    J.