eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy
    "wiarygodności" policji]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6112d1d9$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <ou0ynmncx493$.406e458xsuox$.dlg@40tude.net>
    <6115010d$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <1n9lotrni40g0.tgk1ernyxnzh$.dlg@40tude.net>
    <61150a04$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 12 Aug 2021 15:41:01 +0200

    On Thu, 12 Aug 2021 13:46:11 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > U nas szpital ma ochronę przykładowo.

    Pewnie jakiegos renciste za najmniejsze pieniadze z przetargu :-)

    > A został zatrzymany?

    Nie chcesz chyba powiedziec, ze policjanci stosuja SPB tak bez
    uzasadnienia?

    > Umarł i nie żyje, jak ktoś stwierdzi zgon. Z miejscem i czasem śmierci
    > faktycznej może to mieć z rożnych powodów w ogólnym ujęciu niewiele
    > wspólnego.

    > Bez wątpienia masz rację. Tylko co to ma do omawianego przez nas tematu?
    > Skoro tam jacyś sekciarze się kręcili i maja wiedzę, to podeślij dane.

    Co tam jakis sekciarzy szukac - niech rzecznik policji oficjalnie
    objasni ... pod grozba linczu medialnego w razie wpadki, a moze nawet
    pod grozba odpowiedzialnosci za podawanie falszywych informacji :-)

    > Wiem, ale nie powiem :-)

    Jakby to pierwszy raz w dziejach milicji.

    > Nie wiem. Może serce biło i gość oddychał? Ale to tylko
    > przypuszczenie, a nie wiedza.

    Byloby to zgrabne przypuszczenie, tylko czemu na filmie nie widac,
    jak go laduja do karetki ?

    Ale ... jak widac nawet z tym ustaleniem w jakim stanie dotarl do
    szpitala moglyby byc klopoty - bo jesli np zdaniem lekarzy sie
    awanturowal, to niewatpliwie zywy, ale jak wyniesli z karetki z
    zatrzymanym sercem ... to juz niezywy, czy jeszcze moze sie nadawac do
    wskrzeszenia ?

    J.