eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 16:38:40
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 15:31, J.F pisze:

    > Od zgrabnego klamania one sa, ale niekoniecznie wszystko wiedzą :-)

    One są od udzielania informacji stosownie do ustawy. Dziennikarze
    szukają sensacji, a nie prawdy. Cokolwiek byś im nie powiedział, to
    poprzekręcają to po swojemu. Oczywiście są wyjątki, ale te wyjątki są
    bardzo rzadkie. Problemem jest walka o klikanie. Jakby napisali - nie
    twierdzę że tak jest - że gość pod wpływem wszczął awanturę, policjanci
    go obezwładnili, ale później zmarł i nie wiadomo, z jakiego powodu, to
    by ludzie pokiwali głowami i nie klikali tam co chwilę, co nowego ustalono.

    Generalnie gdyby nie to, że w niektórych wypadkach takie praktyki
    nakręcają tłum i ostatecznie może ktoś jeszcze tam zginąć w trakcie tych
    zamieszek, to w ogóle bym sobie tymi bzdurami nie zaprzątał głowy. Wiem,
    ze na obecnym etapie nikt - nawet prokurator - nie wie, co się tam stało
    i nie ma sensu jakakolwiek dyskusja.

    > A jak bedzie silniejszy od sanitariuszy? :-)

    A jak bedzie silniejszy od policjantów?

    > Poza tym kajdanki zalozyli, to kto i kiedy je zdejmie?

    Są kaftany bezpieczeństwa. Takich oszołomów przywiązuje się do łóżka.
    Sposobów jest wiele. Kajdanki zdjęto mu zapewne już podczas akcji
    ratunkowej pod radiowozem.

    --
    Robert Tomasik