  • Data: 2004-08-19 12:33:58
    Temat: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ? - ponownie
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wkurzajace to jest

    na moim osiedlu developer wybudowal okolo 30% parkingow z wersji jaka byla w
    projekcie (zalacznik do umowy).. zwiekszano dzialko co wazniejszym
    mieszkancom kosztem parkingu. Efekt jest taki ze stawac nie ma gdzie, ludzie
    staja gdzie popadnie i rowniez strasza ich mandatami i odcholowaniem.
    Strasza ze droga pozarowa itp.. tyle ze droga pozarowa musi miec 4,5m a ma
    ponad 10.. wiec spokojnie mozna po obu stronach parkowac ;)))) (chodnik i
    tak jeszcze jest ponad 1m). Debile ;))))))))))))
    To wspolnota mieszkaniowa i ustawili sie tak ze developer zarzadza
    caloscia.. wykanczajac sobie budynki za czynsza ;) odwolac ich sie nie da bo
    spora czesc mieszkancow ma wszystko w dupie ;) sami siebie do sadu nie dadza
    ;(
    dupa .. gowno mamy nie prawo