  • Data: 2008-07-08 18:25:49
    Temat: Re: Policja a TrueCrypt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jul 2008, Marian wrote:

    > orly?
    >
    > N$atenczasW$ojskiC$hwycilN$aT$asmieP$rzypietyS$wojR$
    ogB$awoliD$lugiC$etkowanyK$rety

    Nie :O, za proste! (gargamel złamie w mig, udzieli Ci konsultacji jak
    to ugryźć, ja nie wiem ;))
    Ale owszem, idea oparta o duży zbiór źródeł należy do najlepszych
    konceptów, proponuję jakąś drobną modyfikację.

    Snsl,c,oipzns-To.Sis,did,Żzrjbb:B-jg!U-jg!P-jg!U-jg!
    Jls,jlz,Ajpwwns.Wdnp Wic,zż,s,Iplwkw,

    Ujdzie?

    > ;)

    :D

    Co najmniej połowa grupy jest w stanie odtworzyć podane wyżej hasło po
    sięgnięciu do gugla. Ba, spory kawałek niejeden zapoda "z głowy" właśnie.
    Jak się wie co tam było...
    ZNAJĄC hasło można mieć poważne problemy ze stwierdzeniem co to jest,
    a po niewielkiej korekcie zasady... można podziękować, mimo że tu (przy
    znajdowaniu źródła ZNANEGO hasła) działa zasada "im dłuszsze tym prościej" :>

    Ktoś się podejmuje?

    Jeśli czytają to osoby które miały kiedokolwiek okazję słyszeć "mój
    przykład" proszone są o nie zabieranie głosu, bo to ten, kilka razy
    zapomniałem i na za krótkim kawałku rozkładałem się na minimalnie
    zmodyfikowanej wersji z fatalną korelacją ;>

    Acha, tak, zdarza się zapomnieć :] (nie ten przykład, ale realne hasło).

    pzdr, Gotfryd