  • Data: 2007-09-01 16:56:10
    Temat: Re: Poje##ło TVP
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fbc3ms$s9s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Fakt. Zagadzam sie. Ogladalem to wczoraj poznym wieczorem. Teraz leci
    > powtorka i nie ma ani pikania ani np czerwonej kropki itp

    Ale co podlega? Używanie słowa "zakręt, krzywizna" w obcym języku? W dodatku
    jest to język używany czesto do wygłaszania mądrych sentencji.
    Ostatnio jadąc samochodem widziałem wiele znaków ostrzegających o CURVA
    PERICOLOSA. Też nie były wypikane.
    Poszerzcie sobie horyzonty mości hipokryci.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/