  • Data: 2003-02-07 06:39:32
    Temat: Re: Podzielniki
    Od: "PL" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już od jakiegoś czasu nie spisuje się stanu podzielników w
    > kuchniach!!!...Więc tak jakby podzielnika tam nie było.
    PL: "Moja" spoldzielnia nie byla tak laskawa i interesowaly ja WSZYSKIE
    kaloryfery. Poniewaz nie wyrazilismy zainteresowania montazem, Remek
    powinien wierzyc w informacje przedstawione przez Kaje. Odnosnie zas
    "prawdziwych licznikow", to moze [alem sie rozmarzyl ;-)] wielkosc
    zainteresowania zamieni sie w spadek ich cen. Przeciez taka sciezka podazala
    instalacja miernikow zuzycia wody.
    > U mnie pokrętlo w kuchni jest odkręcone na full,a co będę oszczędzała na
    > cieple :-)
    PL: Ciekawe, czy jakis inny P.T. Profesor policzy, jak sie ma wysoka cena
    licznika do braku zainteresowania oszczedzaniem ;-).
    > Pozdrawiam;
    > Kaja
    PL: Dolaczam sie do pozdrowien!