  • Data: 2011-08-10 07:29:18
    Temat: Re: Podawanie zadłużenia piętra
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > jakby sądownictwo w polsce istniało, to nie byłoby potrzeby sadzenia
    > sie o trzykrotnosc kwoty. Wystarczyloby to co sie nalezy.

    Jak mi ktoś wisi 500 pln, i odzyskanie tego wymaga ode mnie poświęcenia
    w sumie dajmy na to 10 godzin mojego czasu, to gówniane odsetki
    ustawowe (po dwóch latach śmieszne 120 pln, po odjęciu tego co i tak
    dostałbym na lokacie, zostaje może 30 pln) w żaden sposób nie pokrywają
    kosztu poświęconego czasu. Mój czas jest cenniejszy niż 3 pln/h.

    A jakoś nie wyobrażam sobie sądownictwa, którego byłoby "user-friendly"
    na tyle żeby w trakcie śniadania machnąć pozew i załatwić sprawę od
    ręki.

    --
    Pozdro
    Massai