  • Data: 2005-11-06 03:35:11
    Temat: Re: Poczuł pieniążki?
    Od: Alianora <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaja napisał(a):
    > Skandal w szpitalu: Pielęgniarka pozwie media?
    > Obrońca jednej z pielęgniarek, które w katowickim szpitalu fotografowały się
    > z wyjętymi z inkubatora wcześniakami, uważa, że media bezprawnie ujawniły
    > jej wizerunek. Nie wyklucza złożenia pozwu o naruszenie dóbr osobistych.
    > http://wiadomosci.onet.pl/1189944,11,item.html

    To ja sie wtrace do dyskusji (nie jestem prawnikiem).

    Skoro pielegniarka wystepuje z roszczeniem o prawa autorskie to co stoi
    na przeszkodzie wystapic o takie rodzicom o takie prawa? Przeciez
    "model" (czyli prawny opiekun nieletniego) nie wyrazalo zgody na
    robienie jakiejkolwiek sesji fotograficznej?
    Dlaczego szpital nie rosci sobie prawa - przeciez sesja fotograficzna
    byla przeprowadzona w czasie pracy i na terenie zakladu pracy?

    Pozdrawiam.