eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Re: Poczta 'zgubiła' przesyłk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłk
    Date: Thu, 25 Nov 2010 10:34:22 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <iclaiu$g8h$1@news.onet.pl>
    References: <icjuna$a57$1@news.agh.edu.pl> <icjuvs$a0i$1@inews.gazeta.pl>
    <icjvb5$i06$10@inews.gazeta.pl> <k...@c...fuw.edu.pl>
    <4cee20a5$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: afbl223.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290677663 16657 95.49.37.223 (25 Nov 2010 09:34:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Nov 2010 09:34:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <4cee20a5$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660259
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-25 09:39, mvoicem pisze:
    > (11/25/2010 09:23 AM), Michal Jankowski wrote:
    >> witek<w...@g...pl> writes:
    >>
    >>> no zeby to było takie proste.
    >>> sprzedawca towar już wydał. przewoźnikowi.
    >>
    >>> ach, ale się zaraz flejm zacznie aż miło :)
    >>
    >> Ryzyko niewypelnienia umowy przewozu obciaza nadawce czy odbiorce?
    >>
    >> Kto zawarl umowe z przewoznikiem?
    >
    > Niby nadawca, tyle że jego odpowiedzialność się w momencie zawarcia
    > umowy kończy. Więc efektywnie - odbiorca za pośrednictwem nadawcy :).
    >
    > p. m.

    Zwrot kasy dostanie nadawca, ty nawet nie wiesz czy ta przesyłka na
    pewno zaginęła i była nadana.

    Napisz do sprzedającego, że przesyłka nie dotarła i żądasz jej wysłania
    bądź zwrotu kasy. Sprzedawca zrobi sobie reklamację na poczcie i zgodnie
    z obowiązującym regulaminem otrzyma odszkodowanie. Na przyszłość będzie
    podawał wartość przesyłki co zwiększy koszty ale będzie miał pewność
    pełnego odszkodowania.

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1