eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkęRe: Poczta 'zgubiła' przesyłk
  • Data: 2010-11-25 10:55:23
    Temat: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłk
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-25 11:42, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > spp pisze:
    >> W dniu 2010-11-25 10:34, Ariusz pisze:
    >>
    >>> Napisz do sprzedającego, że przesyłka nie dotarła i żądasz jej wysłania
    >>> bądź zwrotu kasy. Sprzedawca zrobi sobie reklamację na poczcie i zgodnie
    >>> z obowiązującym regulaminem otrzyma odszkodowanie.
    >>> Na przyszłość będzie
    >>> podawał wartość przesyłki co zwiększy koszty ale będzie miał pewność
    >>> pełnego odszkodowania.
    >>
    >>
    >> Ale to odbiorca wybrał ten rodzaj przesyłki. ;)
    >>
    >
    > I tak i nie, odbiorca nie wie, czy wysyłający ubezpiecza przesyłkę, czy
    > nie.

    To ciekawe, co Państwo piszecie, a co do ubezpieczenia, to wiem tylko
    tyle, ze przy reklamacji nadawca zgłosił wartość 200 zł, bez wiary, że
    to coś da, natomiast czy na druczku listu poleconego priorytetowego jest
    pozycja 'wartość' czy 'ubezpieczenie' - wątpię.

    Pozdrawiam

    Roman Rumian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1