  • Data: 2010-11-25 10:52:17
    Temat: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłk
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (11/25/2010 10:35 AM), Michal Jankowski wrote:

    > Podstawa prawna do tego jest?

    Art. 544 KC.

    "
    Art. 544. [Chwila wydania] § 1. JeSeli rzecz sprzedana ma być przesłana
    przez sprzedawcę do
    miejsca, które nie jest miejscem spełnienia świadczenia, poczytuje się w
    razie wątpliwości, Se wydanie
    zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce
    przeznaczenia sprzedawca
    powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju.
    § 2. JednakSe kupujący obowiązany jest zapłacić cenę dopiero po
    nadejściu rzeczy na miejsce
    przeznaczenia i po umoSliwieniu mu zbadania rzeczy."

    Sorry za pliterki, ale jakoś dziwnie mi się wklejają z pdfów z ISAPu

    p. m.