  • Data: 2005-09-29 14:37:40
    Temat: Re: Poczta Polska - czy mam prawo otworzyc paczke?
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dhgssc$r44$1@news.onet.pl...

    > Doprawdy? A niespełnienie tego obowiązku to z którego artykułu kk jest
    > karalne? Nawet wspomniany w tej dyskusji at. 30 odnosi się do otwarcia
    > komisyjnego paczki *po* pokwitowaniu jej odbioru. A i tak nie jest pewne,
    > czy możliwość ta nie dotyczy tylko paczek uszkodzonych.

    Na pewno można tylko otworzyć paczkę po pokwitowaniu i po zapłaceniu
    ewentualnego pobrania, pokwitowanie zaświadcza, że paczka dotarła cała i
    usługa była dobrze wykonana, a otwarcie paczki i sporządzenie protokołu to
    drugie i przecież poczta nie będzie odpowiadać za to, że ktoś Ci wysłał
    cegłę za np. 200zł. Więc nawet taką paczkę z cegła najpierw odbierasz a
    potem ewentualnie otwierasz.

    Przy kurierach to norma, ale też PO pokwitowaniu.

    Pozdrawiam
    Przemek