  • Data: 2004-07-05 15:38:05
    Temat: Re: Pobicie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 5. lipca 2004 14:51 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > no to moze cale wiadomoci wklej

    A po co? Przecież są na serwerze. Po to podałem MSG-ID.

    > albo odnosniki

    Jakie odnośniki? Masz ID, klikasz albo guglasz. Albo w inny, właściwy dla
    Twojego czytnika NNTP sposób je znajdujesz.

    > i grziecznie go wyprosic.

    Chrzanisz waść

    > czy Ty jestes tak glupi czy tylko udajesz? on zaczal fotografowac lokal a
    > nie swoich kolegow.

    No i? Podobało mu się, to se zrobił zdjęcie. A jak kolegów fotografuje, to
    ma za nimi rozwieszać prześcieradło? Też przecież kawałek lokalu się
    załapie.

    > W miejscach publicznych dokonywanie zdjęć jest dozwolone i
    >
    > moze tez wyprosic taka osobe i jej nie obslugiwac, jezeli tak nie jest
    > prosze uzasadnic (akty prawne)

    Akty prawne? Jakie? Na to, że nie wolno wypierdolić? To raczej Ty podaj
    takie, co Ci umożliwiają wypierdolić klienta.

    > a moze Ty to poprostu lubisz?
    > "
    > Też nie raz dostałem od ojca i w pysk i w dupę pasem (nieraz dłuższym w
    > czasie aktem lania) i nie życzę sobie, żeby ktoś na niego się zaczajał za
    > rogiem z grupą dresów."

    Normalne, że rodzice wychowują dzieci. Przynajmniej wyrosłem na porządnego
    obywatela, a nie na dresa.

    > nie ukrywam ze na pewno nie od jednego bys dostal,

    Pewnie nie, dresy zazwyczaj chodzą grupkami, bo się boją.

    > glownie za
    > nazwyanie kazdego z kim sie nie zgadzasz dresem.

    Nie jesteś każdy.

    > zalosny jestes,

    Ja? Chyba o sobie mówisz.

    --