  • Data: 2004-07-06 09:42:12
    Temat: Re: Pobicie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 6. lipca 2004 11:16 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > http://groups.google.pl/
    > przecytalem

    Słusznie.

    > i wkleilem w nastepnym poscie,

    A po co? Od tego zostały opublikowane we właściwym sobie miejscu, żeby ich
    nie przeklejać na pałę.

    > nie wiem jednak co maja wspolnego ze mna.

    A nie, nic. Tak ci pokazałem tylko, bo cię lubię.

    > Dodam tylko ze jezeli jestes prawnikiem powienienes znac
    > takie slowo jak "pomówienie"i sie zastanow zanim odpowiesz na to.

    A kto mówił, że jestem prawnikiem?

    > zawsze mozna zmienic napis, badz wywwiesic remanent.

    Ale nie wywiesili. Jak Twój restaurator to wywiesi i wszystkich wyprosi, to
    dobrze. Jeśli jednak wyprasza jednego, spokojnego klienta, to MSZ czyni to
    bezprawnie.

    > Ktos w poscie wyezej wkleil odpowiedni przeps dotyczacy sprzedazy
    > detalicznej.
    > Jest tam napisane ze nie mozna odpmowic bez podania przyczyny, tu jest
    > przyczyna,
    > wiec swoje zdnanie podtrzymuje.

    Czyli przyczyną może być ,,bo panu krzywo z oczu patrzy''?

    > nie

    > Jezeli mam podejrzenia ze Pan Przemysław R. robi zdjecia ktore moga ew.
    > trafiac do konkurencji,

    Bredzisz. Jak ktoś chce sfotografować na niecne cele, to sfotografuje i
    nawet nie zauważysz.

    > lub np do dziennikarzy itp. mam powod by odmowic jemu sprzedazy.
    > (Nie jestem osoba publiczna.)
    > Wywiesic zdjecia nie moge, ale moge poinformowac obsluge by grzecznie
    > wypraszala Pana podajac powod.

    A ja sądzę, że nie możesz.

    > no to moze podamy linki do swoich zdjec

    Cze laska, skond stoookash, mash fotkiem?

    > i niech inni ocenia ktory wyglada
    > na dresa, menela, itp. co? :)

    Już pisałem, że dresiarstwo to stan umysłu, nie wygląd. Choć owszem,
    dresiarstwo często odciska piętno na wygląd.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)