  • Data: 2003-06-26 10:32:54
    Temat: Re: Pobicie...
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłem pobity , miałem złamany nos i wybite 2 zęby. 3 sprawców już mi płaci
    > (maja mi zapłacić 7000 zł) a z jednym jeszcze się sądzę. Ale wydoję
    > chu....na jakiś przynajmniej 1000zł.

    A co tak mało. za złamany nos i stratę 2 zębów. Nowe ząbki przeca nie
    odrosną no chyba że jesteś słoniem to będziesz miał trzecie na starość. Za
    sam nos mogłeś się starać o 10000 zł 10% uszczerbku razy 1000 do 1500 zł za
    każdy 1% a każdy ząb to jeden procent no i do tego koszty poniesione na
    leczenie i protezę.

    Stan_Z