  • Data: 2003-06-26 21:20:23
    Temat: Re: Pobicie...
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bdf5fj$e9b$1@news.onet.pl...
    > Na pewno tyle, zeby starczylo Ci na wstawienie zeba

    Kiedyś się z ciekawości dopytywałem (też mi się zęby ze szczęką pożegnały,
    ale w wyniku konfliktu z Matką Ziemią ;)

    To było jakieś 2 lata temu i wtedy w przeliczeniu na złotówki z dolarów
    implanty za 'jedynki' i podobne kosztowały koło 5'000PLN (za sztukę)

    Nie wiem, ile teraz...

    ATSD to taka mała rada - jak ząb wybity albo ułamany to warto pozbierać
    kawałki. Nie wiem, czy coś ze złamanym da się zrobić (ale coś mi się
    kołącze, że chyba tak), natomiast wybite z korzeniami to się daje
    replantować - z tym procesem miałem szansę zapoznać się z pierwszej ręki :)