  • Data: 2009-08-02 21:42:57
    Temat: Re: [PoRD} Hipotetyczna sytuacja
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa wrote:

    > Mam, najwidoczniej, brzydki zwyczaj podjeżdżania dosyć blisko samochodu
    > stojącego przede mną na światłach

    To źle, jeśli zostawisz trochę miejsca to na zielonym możesz ruszyć
    niemal równo z tym przed Tobą.

    > i jeżeli teren jest płaski to czekania
    > na luzie na zielone światło. Na luzie czyli bez zaciągniętego ręcznego
    > ani wciśniętego hamulca.

    To bardzo dobrze, po cholerę walić na czerwono temu z tyłu, jak nie ma
    takiej potrzeby?

    > Kumpel mnie opieprza za to że to niebezpieczne (może i tak, staram się
    > już tak nie robić) i że w przypadku gdyby ktoś wjechał mi w tyłek (...)

    Jeśli stoisz ostatni to po prostu zerkaj czasem we wsteczne lusterko.
    Jeśli dodatkowo zostawisz nieco miejsca z przodu, to w sytuacji jaką
    opisujesz być może uda Ci się nawet uciec w bok i uniknąć kolizji.

    > i w
    > wyniku tego ja stojąc na luzie wjade w gościa przede mną i to ja będę
    > odpowiadał za szkody wyrządzone na samochodzie z przodu.

    Bzdura.

    --
    cokolwiek