  • Data: 2009-08-03 12:36:53
    Temat: Re: [PoRD} Hipotetyczna sytuacja
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h54qil$4bj$1@inews.gazeta.pl...
    > Ostatnio dostałem opieprz od kumpla za styl jazdy i przy okazji wynikła z
    > tego ciekawa dyskusja.
    > Mam, najwidoczniej, brzydki zwyczaj podjeżdżania dosyć blisko samochodu
    > stojącego przede mną na światłach i jeżeli teren jest płaski to czekania
    > na luzie na zielone światło. Na luzie czyli bez zaciągniętego ręcznego ani
    > wciśniętego hamulca.

    Rzeczywiście zwyczaj masz bardzo brzydki i bezsensowny. Widziałeś na L-kach
    napis z tyłu "Zachowaj odstęp"? Myślisz, że to tak dla jaj? Nawet nie wiesz
    jak stresują się kursanci jak mają ruszyć a jakiś palant siedzi im na dupie.
    Byle zwyżka terenu i samochód przeważnie zawsze zjeżdża do tyłu. Reakcja
    jest taka, że jest przegazuwa z której i tak nic nie wynika i stres. Jeśli
    masz przód do naprawy to takie zachowanie jest po prostu chamskie. Zawsze
    należy zachowywać bezpieczny odstęp od poprzedzającego pojazdu. PlaMa,
    człowieku zawróć z tej drogi. ;-) Na temat odpowiedzialności odpowiedzieli
    inni.
    neelix