eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
  • Data: 2004-02-14 18:07:40
    Temat: Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój system by po prostu zarejestrował ile było rozboji, włamań innych temu
    > podobnych rzeczy. Przecież teraz również rozróżnia się statystykę po
    > przestępczości przeciwko zdrowi, mieniu, narkomanii, itd. Jak chcesz, to
    > mój system możesz dowolnie adaptować. Jego ideą jest to, by oceniać po
    > ilości ujawnionych przestępstw, a nie po wykrywalności, która tak naprawdę
    > wcale nie promuje tej zwykłej policyjnej roboty.

    szkoda, ze nie odpowiedziales na pytania z mojego postu z 13.02. godz.
    18.48. dodam jeszcze jedno do tam postawionych pytan - mysle, ze wowczas,
    stosujac Twoj system policjanci nagminnie nie przyjmowaliby zawiadomien o
    popelnionych przestepstwach. w ten sposob poprawiajac swoje wyniki pracy.

    pozdrawiam
    P@wel

    ps. wiesz nurtuje mnie jeszce jedno pytanie, na ktore juz nie musisz
    odpowiadac. pisales, ze "Logika kończy się dokładnie tam, gdzie zaczyna
    policja". dlaczego wiec jestes w takiej policji? zaprzeczasz swoim
    wartosciom?bo chyba nie jestes jedynym sprawiedliwym wsrod tej armii?