eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
  • Data: 2004-02-14 12:06:11
    Temat: Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P@wel" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0k4mk$irl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > na pewno w yej pierwszej. ale podales dzielnice, ktore bardzo roznia sie
    > przestepczoscia. to tak jakby porownywac Warszawe np z Sopotem. ale tak
    > moze bez demagogi, jak twoj system ocenilby moje wczesniejsze pytanie?

    Mój system by po prostu zarejestrował ile było rozboji, włamań innych temu
    podobnych rzeczy. Przecież teraz również rozróżnia się statystykę po
    przestępczości przeciwko zdrowi, mieniu, narkomanii, itd. Jak chcesz, to
    mój system możesz dowolnie adaptować. Jego ideą jest to, by oceniać po
    ilości ujawnionych przestępstw, a nie po wykrywalności, która tak naprawdę
    wcale nie promuje tej zwykłej policyjnej roboty.

    A słyszałeś o współczynniku spływu? Ten dopiero promuje brakoróbstwo.
    Jakbyś chciał się czymś zająć z sercem, to zaraz spadniesz na koniec
    stawki.

    > mnie tez wkurzyloby, ze mi szybe wybili, ale tez interesowaloby, czy
    sprawca
    > zostanie zatrzymany i poniesie kare - jesli juz do przestepstwa
    doszlo.nigdy
    > bowiem nie doprowadzisz do sytuacji, by przestepczosc wyeliminowac
    > calkowicie.

    Ale mogę się próbować do tego zbliżyć. Na pewno nie zrobię tego oceniając
    podług wykrywalności, bo ona w naturalny sposób promuje dopuszczenie do
    pewnej umiarkowanej liczby przestępstw, gdyż wówczas choćby przypadkowo za
    darmo dostaniemy kilku sprawców.