eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ? › Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
  • Data: 2004-02-15 13:11:50
    Temat: Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
    Od: "Leszek" <l...@b...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P@wel" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0lo9k$f5g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ps. wiesz nurtuje mnie jeszce jedno pytanie, na ktore juz nie musisz
    > odpowiadac. pisales, ze "Logika kończy się dokładnie tam, gdzie zaczyna
    > policja". dlaczego wiec jestes w takiej policji? zaprzeczasz swoim
    > wartosciom?bo chyba nie jestes jedynym sprawiedliwym wsrod tej armii?

    Odpowiem za niego. Jest tam dla rzeczy bezcennej w życiu jaką jest
    bezpieczeństwo socjalne.Jeśli w miarę dobrze wykonuje swoją pracę to nie
    musi srać pod siebie z obawy że od przyszłego miesiąca musi sobie nowej
    pracy szukać. A takiej stresującej sytuacji jest obecnie większość
    pracujących polaków.
    Poza tym praca lekka, nie brudząca;))

    --

    Pozdr