  • Data: 2015-03-16 18:49:48
    Temat: Re: Po co mu to?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2015 o 13:26, m pisze:

    > Ale daj komentarz do tego co tam widzisz, bo ja widzę że koleś zmienił
    > adres, po miesiącu okazało się że biuro które wynajął było mniej
    > wynajęte niż myślał (albo nie skalkulował kosztów dobrze) i przeniósł
    > się z powrotem do domu.

    E-e. Zmiany adresu nie powodują zamykania DGOF i otwierania powtórnie.
    Ja zmieniałem w grudniu 2012 adres i wpis jest jeden, od 2005 roku, gdy
    założyłem DG OF (wcześniej byłem wspólnikiem w SC)

    Zresztą, adres we wpisie DG OF to adres zamieszkania przedsiębiorcy, a
    nie biura.

    Ciekawe jest to:

    Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2012-08-13
    Data zaprzestania wykonywania działalności gospodarczej 2014-01-08
    Status indywidualnej działalności gospodarczej Wykreślony

    [tu jest luka na 9 miesięcy, może chciał wziąć zasiłek dla bezrobotnych,
    OK, widzę sens

    Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2014-10-09
    Data zaprzestania wykonywania działalności gospodarczej 2014-11-15
    Status indywidualnej działalności gospodarczej Wykreślony

    [tu jest luka na 5 dni, tej luki nie rozumiem

    Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2014-11-19
    Status indywidualnej działalności gospodarczej Aktywny