  • Data: 2012-12-25 01:43:07
    Temat: Re: Po co ktoś kupuje zadłużone spółki?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MCA" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:50d86dad$0$26690$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przeglądałem ogłoszenia na pewnym portalu i moją uwagę zwróciło
    > ogłoszenie odnośnie zakupu zadłużonych firm i spółek.
    >
    > Co można z czymś takim zrobić?

    Prowadzić dalej, by się nie "bujać" z zakładaniem, które wymaga albo
    obeznania w temacie albo zatrudnienia kogoś obeznanego. Po za tym co innego
    spółka istniejaca od roku, a coi innego od 20 lat. Mało kto patrzy, że dwa
    miesiące temu zmienił sie właściciel, zarząd, siedziba i profil :-) Takie
    spółki też są wykorzystywane do wyłudzeń zwrotu podatku VAT - wystawia się
    w nich faktury kosztowe.

    > Nie łatwiej zlikwidować taki biznes?

    Tylko po co?