  • Data: 2012-12-25 12:25:21
    Temat: Re: Po co ktoś kupuje zadłużone spółki?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-25 11:39, MCA pisze:

    > Bardzo mnie to wszystko zainteresowało, że postanowiłem bardziej zgłębić
    > temat.
    > Okazuje się, że są jeszcze dziwniejsze ogłoszenia. Można kupić spółkę z
    > o.o. za 2800zł + ok 1000zł kosztów, która jest rzekomo czysta, nie

    Kluczem jest tu "rzekomo".

    > prowadzi żadnej działalności i nie zatrudnia pracowników. Nigdzie nie
    > jest napisane jaki ma kapitał ale z tego co się orientuję minimalny
    > wynosi 5000zł.

    Ale kapitał, to nie pieniądze. Tak jak te dwa koty za 5 mln wymienione
    na psa za 10 milionów, tak i kapitałem zakładowym mogą być "krzesła"
    odpowiednio wycenione.

    Zresztą nawet jak spółka ma w momencie startu kapitał 5000zł, to
    pierwsze opłaty związane z jej założeniem i prowadzeniem uszczuplą
    kapitał do sumy ujemnej.

    --
    Liwiusz