  • Data: 2002-09-24 15:35:21
    Temat: Re: "Platnosc do 15-go dnia kazdego miesiaca" - co oznacza?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Sep 2002, Karol wrote:
    [...]
    >+ > MSZ nie, bo jeśli pieniądze zostały zaksięgowane że "wyszły"
    >+ > 15. to zostaną również zaksięgowane że "przyszły" 15.,
    >+
    >+ Nie ma takiej pewnosci, ze "wyslane" 15 "przyjda" 15.

    Hm... sugeruję *zaksięgowanie* (a nie dostępność)
    Prawdę mówiąc - nie wiem, ale czy to jest możliwe żeby
    pieniądze zostały *zaksięgowane* z różną datą przelewu
    w banku wierzyciela i dłużnika ??
    O konsekwencjach "dostępności" pisałem dalej :)

    >+ > Karolu, masz pod ręką lub pamiętasz o co poszło we wspominanym
    >+ > przez ciebie wyroku SN ?
    >+
    >+ To nie ja cytowalem.

    Faktycznie, przepraszam; to "doonpedro" :), tylko nie
    cytował a "rzucił". Prosimy o jakiś namiar !!
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd