  • Data: 2002-09-24 17:43:50
    Temat: Re: "Platnosc do 15-go dnia kazdego miesiaca" - co oznacza?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Sep 2002 17:35:21 +0200,
    osoba podpisana: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    napisała:
    > On Tue, 24 Sep 2002, Karol wrote:
    > [...]
    >
    > Hm... sugeruję *zaksięgowanie* (a nie dostępność)
    > Prawdę mówiąc - nie wiem, ale czy to jest możliwe żeby
    > pieniądze zostały *zaksięgowane* z różną datą przelewu
    > w banku wierzyciela i dłużnika ??
    > O konsekwencjach "dostępności" pisałem dalej :)
    Jak najbardziej. W banku zlecasz przelew o godzinie 17:55
    zwykle od razu zdejmą ci go z konta.

    Do banku dłuznika dojdą _najwcześniej_ następnego dnia roboczego.
    Zakładając, ze bank przyjmujący jest przyzwoity i nie wprowadzi
    opóźnień. (Np. PekaoSA)
    Natomiast prawdą jest że jeśli pieniądze wyjdą 1 sesją eliksiru danego
    dnia to (o ile nie będzie kataklizmu) znajdą sie na koncie wierzyciela w
    tym samym dniu.
    I niestety ZTCW _nie_ ma w Polsce górnego ograniczenia na czas
    "wędrowania" przelewu. Jedyna uwaga na ten temat jest "niezwłcznie"
    niktórzy interpretują to jako 14 dni inni jako "bez zbędnej zwłoki"

    KJ

    --
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.