  • Data: 2002-09-25 03:19:47
    Temat: Re: "Platnosc do 15-go dnia kazdego miesiaca" - co oznacza?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Sep 2002 23:41:56 +0200,
    osoba podpisana: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    napisała:
    > On 24 Sep 2002, Kamil Jonca wrote:
    > [...ja,Karol,ja...]
    [...]
    > Owszem. Napiszę jeszcze raz ale inaczej: z jaką datą wpływ
    > pieniędzy na rachunek zostanie *uznany* (a nie *nastąpi*) ?
    > IMO i AFAIK - z tą samą datą, z jaką został "zdjęty" z konta !
    AFAIK ?? Masz jakiś przykład, że pieniądze zostały zdjęte z konta A w
    dniu D na koncie B znalazły się w dniu D+x i "data operacji" będzie D?
    Bo wszystkie moje doświadczenia mówią, że będzie to D+x, nawet przypadek
    kiedy padł KIR nastąpiło ~jednodniowe opóźnienie wykonania wszystkich
    przelewów.

    > Czyli pieniędzy (przelew SYBIRem, dla przykładu :):
    > 1. dnia - ubywa na koncie płacącego
    > 1. dnia - nie widać na koncie docelowym,
    > 2. dnia - nie widać...
    > 3. dnia: JEST ! Data wpływu ? - *1. dnia* !
    >
    > Sprawdź i daj znać ;)
    No właśnie wg moich doświadczeń 3 dnia.

    KJ

    --