  • Data: 2005-11-12 14:45:27
    Temat: Re: Pistolet gazowy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Nie ma, przynajmniej nic nie słyszałem o tym.

    Hmmm... to chyba ktos wtopil

    > A co ówczesna była nieskuteczna? ;)

    No w porownaniu z dzisiejsza to roznie bywalo z ta skutecznoscia.
    Nim nie zaczeto gwintowac luf, to celnosc byla taka sobie.

    Natomiast ciekawe czy gdyby zbudowac replike o parametrach dzisiejszej
    broni, a wiec celnosc, predkosc wylotu pocisku itp. To czy mogloby to
    byc uznane nadal za replike.

    Jeszcze zamontowac to takiego zabytku celownik laserowy i juz :>