  • Data: 2005-11-13 14:04:24
    Temat: Re: Pistolet gazowy
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nie, przepraszam - trzy razy. Raz przy źle zinterpretowanej 'pułapcje
    > świetlnej' przy skręcie ze Skierniewickiej w Kasprzaka (koło
    > warszawskiego Teatru na Woli) - formalnie przejechałem przejście dla
    > pieszych mając czerwone.

    A no bo tam w ogóle cyrki się dzieją. Są chyba trzy sygnalizatory
    ustawione co kilkanaście metrów i - co rzadko się spotyka - czerwone
    zapala się od razu na trzech, a nie stopniowo (czerwone - żółte -
    zielone, czerwone - czerwone - żółte, itp.). Sporo wypadków jest przez
    to w tamtym miejscu.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl