  • Data: 2022-10-19 06:50:11
    Temat: Re: Pismaki (a w zasadzie jutuberzy)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2022 o 22:37, J.F pisze:

    > Wojne mamy za miedzą - moze takie zgloszenia trzeba teraz powaznie ...
    > no ale rozumiem przy magazynie paliw, przepompowni gazu,
    > ale do firemki okna robiącej ?

    Są i nagrania z "obiektów strategicznych", można sobie porównać - ten
    był chyba najbardziej strategiczny;) Znaczy poza pewnym kurnikiem na
    żoliborzu i schodami na poligonie.

    > Zaraz zaraz - przeciez nie wiedzą kto filmuje - maja tylko zgloszenie
    > od ochrony.
    > A w Bytowie tak czesto audytuje, czy pierwszy raz?

    No pewnie pierwszy - dlatego dałem emotek na końcu. Ale w bytowie mają
    internet, to w sumie bez znaczenia czy u nich;)

    > Natomiast:
    > -policja podjezdza i tak doskonale wie w ktore miejsce, tzn do ktorych
    > osob na chodniku?
    > -i jakby niewiele pyta, wie o co chodzi?

    "no ale tak w miarę pilnie , bo ja też nie będę..."

    Czekamy na pełną wersję, ale widać warowanie przez pieski przed oknami
    nomen omen prezesów to nie tylko żoliborska tradycja.

    Przebrzydłe pismaki sensacji szukajo!:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!