  • Data: 2011-09-12 20:46:10
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek":
    > a wez teraz przeczytaj swoje posty.
    > jak dojdziesz do wniosku, ze wpadłeś i wszystkich ustawiasz po kątach bo
    > napisali nie tak jak chciałeś to daj znać.

    Ależ nie wszystkich i nie ustawiam po kątach, znowu nadinterpretujesz.
    Grzecznie prosiłem Cię na początku, byś się nie wypowiadał, jeśli nie masz
    nic do powiedzenia na temat. Ale Ty - nie, Ty musisz sobie popisać "bo to
    jest usenet". Czy ja jako pierwszy użyłem słów "chlewik", "japa"? Widzisz w
    tej swojej pisaninie jakiś sens? Każdemu, kto przychodzi tu, prosząc o pomoc
    tak piszesz? Wszyscy tu tak robią? To jaki jest sens istnienia tej grupy?
    Ktoś kiedyś wymyślił, że milczenie jest złotem i powinieneś to sobie
    przyswoić po prostu.
    I nie wpadłem, tylko opisałem to, co mi się przydarzyło i poprosiłem o
    pomoc. Czy to zle? I cały czas jestem grzeczny, czego nie można powiedzieć o
    Tobie.