  • Data: 2011-09-12 20:50:22
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "to":
    > Co do tematu -- na próby zbijania ze 100 zł na 50 szkoda czasu, lepiej
    > poświęć go, żeby te 50 zł zarobić. Jeśli nie chcesz dostać punktów to
    > wielkiego problemu z tym nie będzie, skoro na zdjęciu nie widać, kto
    > prowadzi, bo to nie samochód dostaje mandat, ani nie jego właściciel,
    > tylko kierowca. Tyle, że wtedy właściciel ma sporą szansą na mandat za
    > niewskazanie komu powierzył auto wyższy niż te 100 zł.

    Dzięki za odpowiedz.
    Znaczy, wiesz, nie zamierzam kombinować, że nie wiadomo, kto prowadził. Ale
    napiszę do nich prośbę o obniżenie mandatu do dolnej granicy. W końcu
    przekroczyłem mniej niż pół, nie mam punktów, nie kombinuję, to komu dawać
    dolne widełki, jak nie mi? :) A zajmie mi to 10 minut, jakoś przeżyję, mam
    nadzieję :)
    Pozdr.