  • Data: 2011-09-12 21:10:37
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gotfryd Smolik news":

    > Khm.
    > Gościa który wypada z równowagi po prostym i nieskompliwanym, do tego
    > zgodnym z prawem stwierdzeniu, tym bardziej zje. Nawet, a nawet
    > szczególnie wtedy, jeśli ono jest obliczone na wyprowadzenie z równowagi
    > ;)
    > Kto zaczął z "pajacykami" i "domorosłymi mędrcami"?

    A jak traktować człowieka, który w imieniu wszystkich pisze "nikt tu nie
    udzieli Ci odpowiedzi" po tym, jak już ją otrzymałem? Poważnie? Jak już
    pisałem, zdarzyło mi się parę razy wcześniej tu pisać i zawsze otrzymywałem
    normalną odpowiedz. Spodziewałbyś się na moim miejscu takich głupot, gdybyś
    wybrał się do poważnego, sprawdzonego miejsca? Piszesz "zgodnym z prawem
    stwierdzeniu". Tak, zgodnym z prawem. Ja napiszę "wydaje mi się, że jesteś
    głupek". Oczywiście nie myślę tak, ale załóżmy. Też jest zgodne z prawem i
    co z tego? Jestem w tym momencie w porządku, "bo to jest usenet" i każdy
    może się wypowiadać? A gdzie poziom? Chodzi mi tylko o to, że jeśli ktoś
    prosi o pomoc, należy mu pomóc, albo grzecznie odmówić, a nie się mądrzyć
    bez sensu. Wiesz, nie zdziwiłby mnie taki język na muzyka.rock czy podobnej
    grupie. Ale na prawniczej? Zwróć uwagę: parę osób odpisało, już wiem, jak
    mam załatwić. Tak powinno być, a nie jakieś głupie dyskusje bez sensu, tylko
    czas tracimy. Mam nadzieję, że parę osób następnym razem po prostu zastanowi
    się przed napisaniem. Nie ma sensu robić drugiego forum wp czy innego
    portalu.
    I nie wypadłem z równowagi. Ani przez chwilę.
    Pozdr.