  • Data: 2011-09-12 21:59:29
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem":

    > Najwyżej parę osób sobie zaktualizuje filtry o twoją skromną osobę.

    Wiesz, myślę, że jeśli, zrobią to osoby, które mi nie pomogły. Bez żalu z
    mojej strony, zaryzykuję nawet stwierdzenie, że byłbym z tego powodu
    zadowolony :) Zaoszczędzą czas i być może trochę nerwów.

    > Właśnie, weź to do siebie.

    Ani przez chwilę nie było inaczej. To nie ja rozpoczynałem "dyskusję"
    stwierdzeniami typu "forma żebractwa". Każdemu, kto miał coś do powiedzenia
    na temat, podziękowałem, a jeśli kogoś nieopatrznie przeoczyłem, czynię to
    teraz: dziękuję.
    Pozdr.