  • Data: 2011-09-12 20:39:10
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: to <t...@x...abc> szukaj wiadomości tego autora

    begin dulek

    > Nie darłem japy, nadinterpretujesz. Na pewno nie jesteś prawnikiem,
    > jeśli jednak, wydaje mi się, że bardzo słabym. Nie potrafisz dyskutować,
    > zje Cię przeciętny adwersarz.

    Ale po co z nim dyskutujesz? Ma prawo napisać co mu się podoba, to
    usenet. Z drugiej strony Ty masz pełne prawo to olać i nie przejmować się
    marudzeniem kilku osób według których każdy mandat należy grzecznie
    przyjąć, a wręcz dokonać samoukarania, "bo tak".

    Co do tematu -- na próby zbijania ze 100 zł na 50 szkoda czasu, lepiej
    poświęć go, żeby te 50 zł zarobić. Jeśli nie chcesz dostać punktów to
    wielkiego problemu z tym nie będzie, skoro na zdjęciu nie widać, kto
    prowadzi, bo to nie samochód dostaje mandat, ani nie jego właściciel,
    tylko kierowca. Tyle, że wtedy właściciel ma sporą szansą na mandat za
    niewskazanie komu powierzył auto wyższy niż te 100 zł.