    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pijany kierowca ZTM
    Date: Wed, 05 Dec 2007 09:55:18 GMT

    Użytkownik "Steel" <d...@K...pl> napisał w wiadomości
    news:fj5nq5$2vs$1@mx1.internetia.pl...

    > tu masz sporo racji... to nie jest infolinia...

    > poniekad masz racje, ale w sytuacji gdyby czekal na miejscu zgloszenia na
    > interwencje to moglby czekac do usranej smierci...
    > rozumiem ze jakby czekal 8h na miejscu na interwencje i zadzwonil co sie
    > stalo ze zgloszeniem to tez nie byloby ok?

    Wowczas ponawia zgloszenie, ponagla operatora - czyli nadal bedzie to
    zgloszenie alarmowe a nie ciekawosc jak poszlo dalej.

    > W pewnym sensie rozumiem i operatora i dzwoniacego...
    > Operator nie mogl wiedziec ze dzwoniacy nie jest na miejscu zdarzenia i
    > pewnie chcial to sprawdzic.

    112 ma to do siebie, ze operator dokladnie widzi w ktorym iejscu znajduje
    sie dzwoniacy. W Polsce nie sa to jeszcze bardzo dokladne pozycjie ale i tak
    wystarczajace by operator zobaczyl mniej wiecej w jakich granicach ulic
    znajduje sie dzwoniacy (taka idea tego telefonu by dzwoniacy nie musial
    szukac adresu pod jakim jest.) W UK 112 zidentyfikuje cie z dokladnoscia do
    0.5metra:))