  • Data: 2007-12-05 13:39:15
    Temat: Re: Pijany kierowca ZTM
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Mikusek" <n...@W...mikusek.org> napisał w wiadomości
    news:slrnfld8n7.7u8.niusy@supercreep.homenet...

    > Operator nie potrafił nawet stwierdzić, czy takie zgłoszenie miało
    > miejsce.

    A ma taki obowiazek? Czy zapytanie o dalszy ciag postepowania lub o to czy
    bylo zgloszenie nalezy do sytuacji alarmowych?

    > Bzdura - dokładność lokalizacji z użyciem GSM jest mniejsza niż GPS (z
    > tego co pamiętam od 100m+) i zależy to od ilości nadajników, w których
    > zasięgu się znajduje dany tel. kom.

    Wiec ja tam sie nie znam, ale wim, ze tak wlsnie to dziala w UK.

    > W brytyjskich komórkach są odbiorniki GPS czy jak? W Vodafone jakiś czas
    > temu było to 50m, chyba że coś się zmieniło. Inaczej zamiast GPS w
    > samochodach wystarczyłby tel. komórkowy.

    I wyobraz sobie, ze jest! System trackingu pojazdow jest zintegrowany z
    dwuch odbiornikow GPS i GSM.

    > A co do działania 112 w Polsce to polecam
    > http://di.com.pl/news/18296,1.html
    > Nie jest tak różowo jak w Albionie.

    A to zupelnie inna bajka.....
    Polska to dziwny kraj.. 112 nie dostajie informacji z kad dzwoniono, na 112
    dzwonia ludzie z pytaniami co dalej z interwencja zgloszona 8 godzin
    wczesniej... hmm, dziwny kraj...