  • Data: 2007-12-05 08:26:39
    Temat: Re: Pijany kierowca ZTM
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty chyba chory jestes?!?
    > Za przeproszeniem kogo to wali, zes jakis podrzedny informatyk?
    > Czlowieku 112 to nie mumer chata ale telefon alarmowy! Twoje
    > zapytanie o dalsze losy powinny odrazu powodowac zerwanie z toba
    > lacznosci. I o to mam pretensjie do operatora.

    tu masz sporo racji... to nie jest infolinia...

    > Chlopie, zglosiles na numer alarmowy i koniec - rozumiesz? Jesli w tym
    > czasie kiedy ty natarcz\ywie chcesz wiedziec jak to sie skonczylo
    > ktos nie mogl by sie dodzwonic i np. ktos z tego powodu by zmarl...

    poniekad masz racje, ale w sytuacji gdyby czekal na miejscu zgloszenia na
    interwencje to moglby czekac do usranej smierci...
    rozumiem ze jakby czekal 8h na miejscu na interwencje i zadzwonil co sie
    stalo ze zgloszeniem to tez nie byloby ok?

    W pewnym sensie rozumiem i operatora i dzwoniacego...
    Operator nie mogl wiedziec ze dzwoniacy nie jest na miejscu zdarzenia i
    pewnie chcial to sprawdzic.
    Dzwoniacy mogl tez bezposrednio zadzwonic na taki stary numer policji 997 bo
    to do nich powinno byc bezposrednio to zgloszenie.

    Steel