  • Data: 2019-04-19 12:55:22
    Temat: Re: Piesza ukarana mandatem
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Apr 2019 11:56:48 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "dantes" napisał w wiadomości grup

    > A jakie przepisy reguluja ruch pieszych na chodniku ?

    Pewno jakaś ustawa by się znalazła... .

    > Wiec obaj sie poruszali zgodnie z przepisami.

    Naprawdę?

    > A skoro do kolizji doszlo, to oboje przecieli tor ruchu przeciwnika

    Zakładasz...
    że suma szerokości w barkach, uczestników ruchu drogowego,
    w rzucie równoległym na oś symetrii chodnika,
    była mniejsza od szerokości tegoż?

    > :-)

    Ym.
    Jasne.

    To podobnie jak każdy z pijaczków,
    leżących w rowie koło, już, wraku samochodu,
    twierdzi, że:
    - To ja kierowałem/am samochodem... Panie Władzo.
    - I co Pan Władza na to?
    - Hę?

    I co im zrobisz?
    Posadzisz oboje?