    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pieski
    Date: Thu, 17 Mar 2005 13:13:58 +0000 (UTC)

    Przemek R... claimed:
    > wiem ze w polsce nie da sie z tego wyzyc i oby tak bylo dalej. Inaczej
    > ludziom kompletnie sie w dupach poprzewraca.
    > Ktos sie przez nieuwage wylozy na schodach i zaraz bedzie chcial 100 tys zl
    > odkszodowania od wlasciciela budynku :)

    Spoko, USA mają inny system prawny i mało komu on się w Polsce podoba.
    Wydaje mi się, że cała filozofia systemu jest inna - nie da się jej
    łatwo wdrożyć do naszego. Można dać wysokie kary dla monopoli, za
    poszczególne wykroczenia albo przestępstwa, ale ogólnej filozofii
    procesów cywilnych się nie zmieni. Prawda? Proszę, powiedzcie że się nie
    mylę...

    --
    fv