  • Data: 2005-03-17 13:36:56
    Temat: Re: Pieski
    Od: robi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sorry co ty p...sz zastanawiales sie nad tym co piszesz, czlowiek wyraza
    swoje obawy i frustracje z ktorymi sie calkowicie zgadzam, to nie ja mam
    sie caly czas bac o swoje dziecko czy siebie bo bezpansko biegajacy pies
    moze zaatakowac moja dwuletnia corke. Zdejmowanie winy w stylu co winien
    pies jest zdejmowaniem winy w stylu co winien wlasciciel skoro jest
    idiota w ramach poszukiwania usprawiedliwien genetycznych niech sobie
    biega dalej ze soim pieskiem wolno - w grupie idiotow bedzie im razniej.
    A my wychodzmy z dziecmi w klatkch moze im sie nic nie stanie, a od
    momentu wyjscia z wozka bedzie my szkolili dzieci jak wychodzic na
    spacer bo moze spotkac niewinnego psa z niewinnym wlascicielem.

    Wybaczcie ale odpowiedzialnosc za psa musi byc po stronie wlasciciela
    bezdyskusyjnie. Decydujac sie na psa musisz sobie zdawac z ciazacych na
    tobie obowiazkow i odpowiedzialnosci. Jezeli nie zdajesz sobie sprawy z
    tych obowiazkow sluzby typu straz miejska, policja powiny w trybie
    natychmiastowym "przywolywac" wlasciciela do obowiazku, przy braku
    wlasciciela powinny byc wylapywane i przekazywane do schroniska i
    niestety moze nawet usypiane.

    pozdro robert