  • Data: 2005-03-17 10:04:04
    Temat: Re: Pieski
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniżej pyska, .

    > Możesz polecić jakiś konkretny preparat? Nie musi być legalny, musi być
    > skuteczny. A co z gwizdkami na psy? To coś daje?

    zwykly gaz pieprzowy

    > Nie mam tyle siły w rękach, żeby realnie utrzymać szamocącego się
    > np. wilczura a jak mi się wyrwie to nie zdążę cofnąć ręki i ją stracę..

    z tym nie ma pronblemu, w przeciwienstwie do kota zlapanie za szyje go
    zaboli.
    Ja osttanio bylem zaatakownay przez psa (chcial mnie najzwyczajneij w
    swiecie wyr**)
    posunal sie nawet do gryzienia, wtedy go zlapalem tak jak napisal Slawek,
    polozylem na chodniku,
    zbluzgalem i sie uspokoil.
    A pies wiekszy od wilczura, wielkosc owczarka kaukaskiego, z tym ze nie tak
    wlochaty.

    P.