  • Data: 2011-04-20 09:38:43
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:de9tq6lnt80lo96mm8qojvsfm77j9nn0fm@4ax.com...

    > Nie dziwię się, że jest taka ilość wypadków i kolizji.
    >
    > Pojazd A nie zmienia kierunku ruchu (błąd na rycinie - nie powinien
    > włączyć migacza) jedzie zgodnie z krzywizną JEGO drogi. Światło
    > zielone stanowi, że ma pierwszeństwo na swojej drodze (czyli na łuku w
    > lewo)

    Mam nadzieje, ze nie masz prawa jazdy, bo przy takiej interpretacji krzywizn
    i kierunkow, to chuba tylko po pusym parkingu sobie mozesz pojezdzic.

    > Dodatkowo uwaga na migacze, pojazd A jadąc w lewo nie zmienia kierunku
    > jazdy (jedzie tak, jak biegnie droga) nie włącza migacza, gdyby jechał
    > prosto, to zmieniłby kierunek zazdy na prawo od swojej drogi |(włącza
    > prawy migacz), tak samo jakby skręcał w prawo.

    Dobre dobre.

    Chlopie - zasada jest prosta i ja ja stosuje:
    - nie wazne jak bardzo cos wyglada na luk, ale jesli widze ktorys ze znakow:
    C1-C4 (nakazy skretu) albo wlasnie tabliczke T-6a taka jak pod tym znakiem i
    jade nie na wprost *zawsze* wlaczam kierunkowskaz.
    To co Ty oferujesz jest *wprowadzaniem innych uczestnikow w blad*.

    Pozdrawiam
    SDD