  • Data: 2011-04-20 10:37:32
    Temat: Re: Pierwsze?stwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:q11pl0pxkcxq.dlg@piki.fixed...

    > Tyle, że nie ma obowiązku znajomości prawa z prze iluś tam lat. Ktoś kto
    > zdał na prawo jazdy miesiąc temu, nie musi wiedzieć jak było wcześniej.

    Zgadza sie (mowilem, ze nie ma jak Orwell), tyle ze dla sadu i organow przy
    interpretacji moze byc istotna "intencja ustawodawcy", a te mozna poczytywac
    tak, ze skoro przepis byl i sie zniknal, to znaczy ze zrobiono to w pewnym
    celu - wlasnie w celu zlikwidowania hierarchii up-bottom.

    > Jak dla mnie też możliwe są dwie interpretacje:
    > 1. Światła mają pierwszeństwo, a potem reguły ogólne
    > 2. Światła mają pierwszeństwo, nie rozstrzygają, więc schodzimy na znaki.

    Zgadza sie, ale w swietle tego co napisalem, organy (w szczegolnosci sady)
    mozna latwiej przekonac do 1.

    Pozdrawiam
    SDD