  • Data: 2011-04-20 10:34:33
    Temat: Re: Pierwsze?stwo przejazdu
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 11:20:03 +0200, SDD napisał(a):

    > Potem ten fragment zniknal, a to jest wazny argumet przemawiajacy za tym, ze
    > jej juz nie ma

    Tyle, że nie ma obowiązku znajomości prawa z prze iluś tam lat. Ktoś kto
    zdał na prawo jazdy miesiąc temu, nie musi wiedzieć jak było wcześniej.
    Jak dla mnie też możliwe są dwie interpretacje:
    1. Światła mają pierwszeństwo, a potem reguły ogólne
    2. Światła mają pierwszeństwo, nie rozstrzygają, więc schodzimy na znaki.

    Na moją logikę opcja dwa jest rozsądniejsza.
    Inna sprawa, że bardziej zabugowanej ustawy niż PORD to chyba nie ma...

    --
    marcin