  • Data: 2011-04-20 10:54:35
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fgdtq6pjr320dlp3gc5csdlt7e3udmtj2r@4ax.com...

    > WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO
    > KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI
    > w GDAŃSKU
    > a rozmawiałem z dyżurnym przed chwilą, jeżeli jestem na drodze z
    > pierwszeństwem przejazdu, ta droga zakręca na skrzyżowaniu, a ja nie
    > zjeżdżam z tej drogi NIE DOKONUJĘ MANEWRU ZMIANY KIERUNKU RUCHU.

    Czyli do Pomorskiego jezdzimy tylko czolgami ?
    Poza tym przeciez jest tez wersja tabliczki T-6a z zakretem, ale na
    omawianym rysunku widac wyraznie, ze wszystkie drogi przecinaja sie pod
    katem 90 stopni i tabliczka T-6a jest w wersji ze skrzyzowaniem a nie
    zakretem.

    Moze w Gdansku nie ma takich skrzyzowan, ale w wielu miastach w Polsce jest
    tak, ze *ewidentnie* droga nie *zakreca* tylko masz normalne skrzyzowanie
    pod katem 90 stopni.

    Odpowiedz na pytanie - gdybys jako zarzadca chcial postawic tam sygnalizacje
    kierunkowa, to jakie bys dal strzalki "na wprost", "w prawo" i "bardziej w
    prawo" czy jakos inaczej?

    Pozdrawiam
    SDD